لوازم جلوبندی پژو همه مدل

لوازم جلوبندی پژو

لوازم جلوبندی پژو

لوازم جلوبندی پژو و انواع پژو به شکل جزئی و کلی توسط تولیدی ارشیکو با 20 سال سابقه تولید به فروش می رسد. می توانید از این به بعد محصولات یدکی و لوازم جلوبندی را بدون هیچگونه واسطی از تولید کننده خریداری کنید.

این را نیز باید بگوییم که محصولات تولیدی ارشیکو بین یک سال تا یک سال و نیم دارای ضمانت تعویض می باشد.

شما می توانید هر گونه لوازم جلوبندی پژو را بدون نگرانی از کیفیت و گارانتی آن از تیم ما خریداری کنید و در هر نقطه از سراسر کشور ما ایران آن قطعه یا قطعات را تحویل بگیرید.

لوازم جلوبندی پژو 206 405

قطعات لوازم جلوبندی پژو

در ادامه مقاله به شروع کمپانی پژو می پردازیم

شغل های خانوادگی پیش از شرکت های پژو فعلی در سال 1810 تاسیس شد با یک ریخته گری فولاد که به زودی شروع به ساخت ابزار دستی و تجهیزات آشپزخانه و سپس دوچرخه کرد.

در تاریخ 20 نوامبر 1858 امیل پژو برای علامت تجاری به شیر اندیشید. آرمان پژو اولین سه چرخه بخار اتومبیل این شرکت را با همکاری لئون سرپولت در سال 1889 ساخت. این داستان در سال 1890 توسط یک ماشین احتراق داخلی با موتور Panhard Daimler دنبال شد

کمپانی و خانواده پژو اصالتا از Sochaux هستند. پژو یک کارخانه بزرگ تولیدی و موزه پژو در آنجا دارد. در فوریه 2014 سهام داران با یک برنامه سرمایه گذاری مجدد برای گروه PSA موافقت کردند که در آن دانگ فنگ موتورز و دولت فرانسه هر یک 14 درصد از سهام این شرکت را خریداری کردند.

شرکت پژو جوایز بین المللی زیادی برای خودرو های خود دریافت کرده است از جمله شش جایزه خودرو سال اروپا

پژو بیش از یک قرن است که با موفقیت در ورزش موتور فعالیت می کند.

پژو اسپرت پنج بار در مسابقات جهانی رالی (1985،1986،2000،2001،2002) رالی داکار هفت بار (1987،1988،1989،1990،2016،2017،2018) قهرمان شد.

دو بار مسابقات قهرمانی جهان (1992،1993) دو بار جام بین قاره ای (2010،2011) از تویوتا و آئودی و مسابقات قهرمانی رالی بین قاره ای سه بار پیشی گرفت. طی سال گذشته پژو اسپورت با پژو 208 T16 به رانندگی سباستین لوب از رکورد ثبت شده در پیکس پیک بین تپه بین المللی پیشی گرفت.

خانواده پژو همینطور که بالا تر گفتیم در فرانسه سال 1810 در یک کارخانه تولید با یک ریخته گری فولاد شروع به کار کردند که به سرعت شروع به تولید اره کرد. سپس سایر ابزار های دستی و حدود 1840-1842 آسیاب های قهوه و سپس در 1874 آسیاب های فلفل و بعد آن حدود سال 1880 دوچرخه تولید کردند.

ورود این شرکت به بازار خودرو با استفاده از لباس های کرینولین که از میله های فولادی استفاده می کرد منجر به قاب چتر، اسکنه، چرخ های سیمی و دوچرخه شد.

لوگوی این شرکت که در ابتدا شیر بر روی پیکان راه می رفت نماد سرعت، قدرت و انعطاف پذیری تیغه های اره پژو بود.

در سال 1926 شرکت خودرو و موتورسیکلت و شرکت دوچرخه از یکدیگر جدا شدند اما پژو که متعلق به خانواده بود در طول قرن بیستم به ساخت دوچرخه ادامه داد تا اینکه نام تجاری به شرکت های غیر مرتبط فروخته شد. شرکت خانواده به تولید و بازاری آسیاب و سایر تجهیزات آشپزخانه و سرویس میز ادامه می دهد.

ما قطعات یدکی و لوازم جلوبندی پژو را برای شما تهیه و تولید می کنیم.

لوازم جلوبندی پژو ارشیکو

خودرو پژو

از توضیحات ابتدایی این سازمان یا کمپانی بگذریم و ادامه آن را برای جلوگیری از طولانی شدن این بلاگ در مقاله ای دیگر در آینده خواهیم نوشت.

خودرو پژو در ایران بسیار فراوان و محبوب است همه از آن به عنوان یک خودرو خاص یاد می کنند.

وقتی به تجربه خود ما ایرانی ها دقت می کنیم میبینیم که بی دلیل نیست این موفقیت های ذکر شده کمپانی پژو

در ایران قطعات یدکی و لوازم جلوبندی پژو با کیفیت شاید سخت پیدا شود یا قیمت آن به دلیل چند دست چرخش بالا باشد، اما دارندگان خودرو پژو لوازم یدکی و لوازم جلوبندی پژو انواع آن را مستقیم می توانند از تولیدی ارشیکو تهیه کنند.

لوازم جلوبندی پژو 405

لوازم جلوبندی پژو 206

لوازم جلوبندی پژو پارس

ردیاب

لوازم یدکی آرشیکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *