قطعات یدکی ماشین rshico

قطعات یدکی ماشین

قطعات یدکی ماشین

در ایالات متحده امریکا 10 تولید کننده برتر قطعات یدکی ماشین وجود دارد که در این مقاله که توسط گروه ارشیکو جمع اوری شده به آن ها می پردازیم.

دانا یکی از بزرگترین تامین کنندگان آمریکایی در زمینه پیشرانه،آب بندی و فناوری های مدیریت حرارتی برای صنعت خودرو است.

دانا در سال 1904 میلادی تاسیس شد و مقر آن در Maumee آمریکا می باشد.بیش از 23000 نفر در 25 کشور مشغول به کار هستند. محصولات Dana به رانندگی در بزرگترین خودرو های تاریخ کمک کرده است.از مدل T و جیپ دوران جنگ جهانی دوم گرفته تا تاکسی های لندن و سکو های 18 چرخ ماشین های غول پیکر حرکت زمین و هر خودرویی در پیست مسابقه

قطعات یدکی ماشین dana ارشیکو

  • Lear

شرکت به شدت شرکت بزرگی است لیر دارای رتبه 179 در لیست Fortune 500 با محصولات درجه یک است که توسط تیم متنوعی از کارکنان با استعداد طراحی و مهندسی تولید شده است.لیر به عنوان تامین کننده برجسته صندلی های برقی خودرو با حفظ تعهد فردی به مشتریان خود با قابلیت های جهانی خدمات می دهد.لیر با دفتر مرکزی در ساوتفیلد،میشیگان دارای 257 مکان در 38 کشور در سراسر جهان است و تقریبا 156،000 کارمند دارا است.

تولید قطعات یدکی lear

 

کمپانی Tenneco یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان قطعات یدکی ماشین در جهان و توزیع کنندگان محصولات Clean Air and Ride Performance (هوای پاک و عملکرد سواری) و راه حل های فناوری برای بازارهای متنوع از جمله خودروهای سبک،کامیون های تجاری،تجهیزات خارج از بزرگراه و بازار پس از فروش است.تنکو با مقر اصلی در Lake Forest دارای 31000 کارمند است که در 91 کارخانه تولیدی و 15 مرکز مهندسی و فنی در سراسر جهان مشغول به کار هستند.

تولید قطعات یدکی tenneco

  • BorgWarner

بدون شک یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات یدکی ماشین در صنعت خودرو سازی جهانی است.این تیم در درجه اول بخاطر محصولات پیشرانه خودروی خود برای خودرو های سبک،وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین و بازار پس از فروش شناخته می شود.BorgWarner در حال حاضر بیش از 27000 کارمند دارد که در 17 کشور مشغول به کار هستند.

قطعات یدکی ماشین BorgWarner

  • Visteon

شرکت Visteon یکی از پیشرو ترین تامین کنندگان قطعات یدکی ماشین در سراسر جهان است که محصولات الکترونیکی نو آورانه به ویژه لوازم الکترونیکی کابین خودرو را برای تولید کنندگان خودرو طراحی مهندسی و تولید می کند. محصولات این کمپانی در اختیار بسیاری از بزرگترین مارک های خودرو جهان قرار می دهد از جمله فورد،رنو/نیسان،مزدا،بی ام و،جنرال موتورز،هوندا و…

قطعات یدکی ماشین Visteon

  • American Axle & Manufacturing

این کمپانی یکی از برجسته ترین رهبران جهانی در زمینه طراحی،مهندسی،اعتبار سنجی و ساخت پیشرانه خودرو،قطعات و سیستم های محرک خودرو برای بازار های خودرو،تجاری و صنعتی است.AAM دارای بیش از 25000 کارمند در بیش 17 کشور مشغول به کار است.

قطعات یدکی ماشین AAM

  • Goodyear Tire and Rubber Company

می شود با جرات گفت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تایر در جهان است که در سال 1898 تاسیس شد و در اکرون اوهایو مستقر است.علاوه بر لاستیک های مارک Goodyear این شرکت همچنین نام های تجاری معتبر بین المللی دیگری از جمله Dunlop،Kelly،Fulda،Savaو Debica تولید می کند و تجارت غیر لاستیکی آن محصولات لاستیکی و پلیمر ها را برای بازارهای مختلف ارائه می دهد.

قطعات یدکی ماشین good year

  • Cooper Tire & Rubber Company

یکی دیگر از بزرگترین شرکت های تایر اتومبیل آمریکایی است که متخصص در طراحی،ساخت،بازاریابی و فروش لاستیک خودرو های سواری،کامیون متوسط،موتورسیکلت و اتومبیل های مسابقه ای می باشد.

قطعات یدکی ماشین cooper tires

  • Standard Motor Products

در سال 1919 این کمپانی تاسیس و در بورس نیویورک معامله می شود.تولید کننده،توزیع کننده و بازاریاب مستقل پیشرو قطعات یدکی ماشین و جایگزین وسایل نقلیه موتوری قطعات پس از فروش خودرو است.با تمرکز روزافزون بر تجهیزات اصلی و خدمات تجهیزات اصلی بازار ها

قطعات یدکی ماشین smp

  • Accuride Corporation

مقر این شرکت در اوانزویل ایندیانا است تولید کننده و تامین کننده پیشرو چرخ ها و قطعات چرخ دار در بازار خودرو های تجاری آمریکای شمالی و اروپایی است.محصولات آن شامل چرخ های فولادی و آلومینیومی خودرو های تجاری و قطعات یدکی ماشین و مجموعه های انتهای چرخ است.

قطعات یدکی ماشین accuridecorp

تولیدی قطعات یدکی ماشین ارشیکو

تغییر فرایند فروش قطعات یدکی ماشین همه مدل مانند لوازم جلوبندی به سمت پلتفرم های تجارت الکترونیک رفته و  به یکی از روند های اصلی بازار قطعات خودرو در ایالات متحده و سایر نقاط جهان مانند کشور خودمان ایران تبدیل شده است.وب سایت های تجارت الکترونیک اغلب برای مطالعه تحقیق و مقایسه قطعات و مشخصات خودرو راهنمایی آسان تر و مفیدتری را برای مشتریان فراهم می کنند که در نتیجه به خریداران در انتخاب انتخاب آگاهانه کمک می کنند.در سال های اخیر بیشتر و بیشتر صاحبان خودرو و معامله گران تجاری ترجیح می دهند قطعات خودرو را از طریق بستر های تجارت الکترونیکی مانند وب سایت ارشیکو خریداری کنند.

قطعات یدکی ماشین همه مدل اتومبیل های موجود در بازار کشور را می توانید از سایت آرشیکو به صورت انلاین سفارش دهید و تماس تلفنی با مشاوران برقرار کنید.

ارشیکو محصولات خود را از برترین مواد اولیه تولید می کند و کاملا رقابتی با گارانتی یک ساله و یک ساله نیمه ارائه می دهد.تا اخر با شما خواهیم بود.

 

قطعات یدکی ماشین Rshico

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *