فروش عمده لوازم جلوبندی خودرو

فروش عمده لوازم جلوبندی

فروش عمده لوازم جلوبندی

فروش عمده لوازم جلوبندی گروه تولیدی آرشیکو با پایین ترین قیمت که برای فروشندگان بسیار سودمند باشد.

ما علاوه بر فروش عمده قطعات یدکی جلوبندی خودرو، فروش تکی نیز دارا هستیم عزیزانی که فقط به یک قطعه نیاز برای خودرو خود می توانند مستقیم و بدن هیچ گونه واسطی مستقیم از تولیدی ما ارشیکو آن قطعه را تهیه کنند.

به راحتی می توان فراموش کرد که هندلینگ، دقت و پایداری خودرو شما به لطف تعدادی از اجزای پیچیده ای است که سیستم جلوبندی تعلیق و فرمان را تشکیل می دهند.

با این حال به زودی متوجه خواهید شد که آیا مشکلی با آن پیش آمده است از یک سواری نه چندان راحت تا مشکلات جدی تر. سیستم تعلیق به خودرو شما کمک می کند تا به هر ضربه ای در جاده پاسخ دهد و در پیچ های تیز تنظیم شود.

خودرو های مختلف انواع مختلفی از سیستم تعلیق و فرمان دارند اما معمولا این سیستم شامل اجزایی مانند فنرها، کمک فنرها، دمپرها، پایه‌ ها و بوش‌ ها و غیره می‌شود.

فروش عمده لوازم جلوبندی ارشیکو

فروش عمده لوازم جلوبندی آرشیکو

علائمی که نشان می دهد سیستم تعلیق و فرمان شما به درستی کار نمی کند شامل دریفت و کشیدن در حین پیچ ها، سایش ناهموار لاستیک ها، فرو رفتگی در هنگام توقف و به طور کلی احساس نرمی و راحتی کمتر در هنگام حرکت است.

اگر نیاز به تعویض هر یک از اجزای سیستم تعلیق و فرمان خود دارید به تیم تولید ارشیکو مراجعه فرمایید ما خوشحال خواهیم شد که هر آنچه را که نیاز دارید را با قیمت پایین ارائه کنیم.

چه تکی باشد و چه عمده فرقی ندارد قیمتی در اخر شما از ارشیکو خریداری می کند خیلی مناسب و پایین خواهد بود از این رو تمام کسانی یک بار مستقیم از ما خرید می کنند باز به سراغ ما می آیند.

فروش عمده لوازم جلوبندی ارسال آن به سراسر ایران

فروش عمده لوازم جلوبندی سمند

گارانتی

محصول با کیفیت چه لوازم جلوبندی باشد چه چیز دیگه حتما باید دارای گارانتی باشد. قطعات جلوبندی آرشیکو ضمانت 12 ماه و 18 ماه تعویض دارا هستند. ما کیفیت محصولات خود را به این شکل تضمین می کنیم.

پذیرش سفارشات تولید و فروش عمده لوازم جلوبندی توسط ما پذیرفته می شود.

فروش عمده لوازم جلوبندی تولیدی آرشیکو

ما تا انتها پای محصولات تولیدی خود هستیم، پخش لوازم جلوبندی و ماندگاری در این زمینه یک گارانتی قوی را طلب می کند.

و زمانی می تواند این گارانتی را قوی را ارائه داد که کیفیت محصول به کمک تکنولوژی به روز ساخت، نیروی متخصص تولید و مواد اولیه با کیفیت بالا باشد.

تعمیرگاه خودرو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *